Zara1997 kafanıza göre iş yapmayıp bilenlere danışmak istediğiniz için sizi tebrik ediyorum. İçebilirsiniz abartmadan. Ama sakın bebeğinize 7-8 aydan önce vermeyin , bağırsaklarını sedatif etki yaparak tembelleştirebilir, yine sedatif etkisi ile gelişimsel açıdan olumsuz etkileyebilir. Sizin sütünüzden geçecektir siz direk bebeğe vermeyin kendiniz için 💁🏻♀️☀️