Bugleminannesi28 Kızlar makatta kaşıntı oldu WC ye gidince kıl kurdu olduğunu gordum şuan kaşıntı vs. Yok ama çok korkuyorum bebeğim var 6 aylık bulaşır mı emziriyorum ilaç verirler mi
Bugleminannesi28 Deletedmom_100 gördüm 🥺 döküntü oluyor dün ilk kez kasinmistim bu gün iyiyim kaşıntı yok ama görünce korktum devamı gelir mi diye
Alparrslanmomm Evet nasıl anlıyorsunuz acaba? Benimde vajinamda ve makatta kaşıntım var. Bende mantar var ben mantardandır diye düşünmüştüm. Ama postu görünce şüphelendim.
Bugleminannesi28 Alparrslanmomm gördüm bizzat 🥺 zaten en büyük belirti makatta kaşıntı ama dün ilk kez kaşıntım oldu şuan yok çok şükür
Dilekour01 Kıl kurdu için kabak çekirdeği tüketin benim iki doğumumda da olmuştu malesef ilaç alamıyorsunuz..
Bugleminannesi28 Dilekour01 gerçekten mi kızıma geçer diye korkuyorum hicbirsekilde alamiyormuyum bulaşıcı mı onu merak ediyorum ilaçla 1 günde giden birşey