Deletedmom_100 7 aylık adet olmadım daha doktorum 1 sene olmayabilirsin dedi ama ya 1 sene sonrada olmazsam ne yapacaklar bana?
Mom-baby Deletedmom_100 ayyy aynı ben 6 ayı bitirmek üzereyim hala olmadım ve alttan muayene olmaktan çok korkuyorum doğumdan sonra fobim oldu
Peripellaa Ben 3. Ay adet olmmayinca doktorumu arayıp adet söktürücü kullancsgimi.soylemistim rmzirmiyorsan yalnız birkez kullan demisti