Mamaaaaa mutlaka doktora gıdın canım
Arkadaşımın kızında vardı bu durum onlr bir buçuk yaşında farkettıler
Prematüre doğmuştu cıger sonmesı yaşamıştı bunun akabınde beyın hucrelerı ölmüş çocuk tabı bebekken normaldı herseyı ama meğer sol taraf etkılenmıs hareket kabıleyetı çok az anlamadılar
Mesela ıkı elıyle kaşık tutamaz
Hep sağ tarafını kullanırmış
Sonra yuruyemıynce 18 aya kdar doktora gittiler sonuç bu
Keşke daha erken gitseydık diye ağlandılar çok
Sızınkş bıyle olacak değil tabıkı
Ama mutlaka görünün derım