Biz de Şırnaktayız ilk olarak ipka verdik sonra deprem bölgeleri şark sayılınca Osmaniye ve Kilis yazdık ama sonradan tercih yaptığımız için kabul olmayıp ipkamız geçerli olabilirmiş.Hakkımızda hayırlısı bekliyoruz heyecanla.Şırnağı seviyoruz sadece burada çok imkan olmadığı için gitmek istedik çalışma rahatlığı falan çok güzel.