Gzdeeee kesinlikle oyle ya. Birde ben disardaki yabanci ne hastalik tasiyor ne bileyim. Bu 2 defa basima geliyor baska bir restoranda yine garson kiz opsen falan dedi yine hayir dedim tepem atiyor sikayet edicem sonunda onu istiyorlar. Biz anne, baba olarak kendimizi kotu hissedince ister istemez acaba hasta mi olduk diye uzak durup opmuyoruz bebegimizi