Yani emzirmeden kestim gece uykusu kesintisiz olur yada en az bir iki defa uyanır dedim ama başlarda iyi olsa da şu son bir haftadır asla dalamıyor ağlıyor mızırdanıyor ayağını bacağını sallıyor çırpınıyor resmen uyumuyor gözü kapalı ama vücudu hâlâ hareketli acaba buna sebep olan nedir yani hastalık vs de yok anlamadım gitti