aselenamom Merhaba tayinimiz imralıya çıktı bende mudanya tarafında oturmayı düşünüyorum orada oturan yaşayan ya da memleketi olan var mı ev kiraları boş evler vs yer hakkında bilgi verebilecek annelerim 🙏🏻
dygusalmom97 aselenamom ayyy çokkk tebrik ederim bursada doğdum büyüdüm çok güzel bi şehir.kiralar pahalı ne yazık ki .
Birbebetoannesi aselenamom Hayırlı olsun, güzel yer Mudanya yalnız kiralar çok pahalı ve ev bulmakta biraz zor oluyor açıkçası. Şimdi yaz da geldi, yazlıkçılar ev kiralama derdine düşebiliyor.
Ozge_5555 aselenamom bn Mudanya Güzelyalı dayım ama fiyatlar pahalı bı de yaz geldi yazlıkçılar gelir illa Mudanya ya gelecekseniz Güzelyalı değil de Mudanya dan bakın orası daha hareketli güzel sahili falan cafeler var Güzelyalı biraz daha sakin yaşlı kısım 😀🙂
aselenamom dygusalmom97 Teşekkürler☺️ bende araştırdım sahibinden aşırı pahalı gerçekten eşim imralı adasına gidecek ben tekk kalacağım neresi imralıya daha yakın nasıl oluyor hiç bir bilgim yok hangi ilçesinde yaşamalıyımmm
dygusalmom97 aselenamom imralı mudanyaya bağlı ama orada ev bulamazsan en yakın bademli,balat,nilüfer oralardan bak annemin balatta evi var mesela kirada pahalı ama çok güzel semt.Teyzelerim,dayılarım,anneannem uzak akrabalarım orada yaşıyor.
Ozge_5555 aselenamom aynn yaz olduğu içinde olabilir kışın da öyledir ama yaz ve yazlıkçılar gelecek daha çok fiyat veriyor lar