Minbar Bahar18 bende yazın memlekete gitmeyi düşünüyorum 8-9 saat sürüyo, kızımda nasipse 4 aylık olacak o zaman, biyandanda tedirginim otobüste durmazsa diye
simiyyy 13 aylıktı çok zorlanmadım yol uykularını getiriyor zaten. Sen oyuncakları atıştırmalıkları falan doldur nereye nasıl yatırcağını planla. Ben reflü yatağını almıştım yanıma o iyi olmuştu oto koltuğunda asla durmadı.
Bahar18 simiyyy ben onada bilet aldim yatiririm diye koltukta durmayacagini tahmin etmistim ayaklarini kendinize alip mi yatirdiniz
simiyyy Bahar18 ha ben arabadaydım ama otobüs olsaydı cam kenarına koyar ayaklarını kendime doğru bakacak şekilde yerleştirirdim
Bahar18 Minbar ben geceye aldim isiklar kapaliyken uyur diye gunduz sicak da olur durduramam buyuk ihtimalle