Busebulut Merhaba birşey sormak ıstıyorum bebeğim 3bucuk aylık odamızda kı tv sabaha kadar açık sesi hafıf açık sekılde çalışıyor. Bu zararlımı bebek için hafıf aydınlık oluyor oda loşumsu yanı oyle deyim. Sizce kapalımı olması gerek tvnin
Mirza-1209 Busebulut Bence bi zararı yok ben 2 aylık olana kadar ışık açık yattım sarılık için iyi oluyormuş ablamlar genelde tv olan odada yatırıyorlar bebişlerini
Mom-baby Busebulut bebek için en iyisi karanlık yada terapistler dinlendirici uykuyu teşvik ettiği icin kırmızı ışık diyorlar bn ilk günden bu yana uykuya geçiş için kırmızı ışık kullandım gece uykusu olacağını anlasın ve sonrasında kapattım bebeğinde gece ve gündüzü ayrıt etmesi gerekiyor zamanla abiki yine bebeğiniz için en doğru kararı siz vereceksinizdir sağlıkla
Bibebek_ Mirza-1209 sarılık için iyi oluyormuş Sarılığa faydası yok yanlış öneri sunmuşlar bilgin olsun 🫠😊
Blablas Busebulut uyurken bile dinlerlermis o yüzden tabiki kapalı olması lazım..ayrıca radyasyon yayıyor her türlü zararı var odada TV bulundurmanin 🫤 yararlı bir şey değil ki.
Irmakmelegim Busebulut kızım dogdugjndna beri gündüz nrml ortamda hafif loş yapmıştım perdeleri kapatip gece sadece karanlık ortamda uyuttum ilk 3 ay gece gündüz öğrenmesi için şuan 22 aylık gece asla ışıklı ortamda uyumaz rahatsız olur mesela akşam karanlık uyumasi daha sağlıklı