aselenamom Merhaba kızlar tayinimiz imralıya çıktı 2 çocuğum var nasıl olacak hiç bir fikrim yok 🫣 bizim gibi imralıya çıkan var mı bursa mudanyadan ev sahibinden araştırmaya başladım fakat baya pahalı 🤑 sizler neler yapmayı planlıyorsunuz
ikiCicek aselenamom oraya ev götürlmuyor ada zaten telefon falanda yasak blmıyorum merkezde ev falan tutarmısnz benm arkadaşımın eşi orda gorev yapıyor telefeon falan yasak ordaki telefondan arıyor 2 ayda 2 haftalık izne geliyor tercih dışı mı geldi