Barlaskooo Kızlar bugün 4.günüm belim aşırı derecede ağrıyor kalıcı olarak kalır diye korkuyorum yaşayan var mı tahmini ne zaman geçti bel ağrınız
Deletedmom_100 Barlaskooo o kadar şiddetli 15 gün kaldı sonra sabahları yataktan kalkarken yapıyor sadece şuan bende
Zumra_Fatma Barlaskooo korkulu ruyam spinal sezeryan gozunu korkutmak gibi olmasin ama benimki yeni yeni geciyor 9 ay oldu dogum yapali boylee
busranur_19 Barlaskooo Daha çok yeni aslında sizin zamanla geçer inşallah benim 2 ay oldu iğnenin olduğu yer değince acıyor geriye itemiyorum bazen belimi düzelir diyorlar ama bakalım inşallah 😊
Gmzesvr Benim hiç bir ağrım yok çok şükür 3 buçuk ay oldu en başta da yaşamadım kişiden kişiye değişiyor sanırım