minikmucizemmm1 Yüzümde tüylenmeler var ve siyah şekilde gözle görülüyor yüz ağdası yaptırıyorum ama artık sıkıldım ve canım yanıyor lazer gitmek istiyorum gidip memnun kalan oldu mu kızlar merak ettim azalma vs
Summerwine95 minikmucizemmm1 ben 2 seans yaptırmıştım sonra hava guneslenmeye başlayınca bırakmıştık sonra gidememistim ona rağmen favori bölgem azaldı diğer kısımlarda fark yok ama devam etsem o da giderdi
minikmucizemmm1 Marianne kaç seans oldu ve azalma oldu mı birde hangi marka lazerin çeşitleri bakıyorum herkes birşey diyor
Marianne minikmucizemmm1 buzlu champion markalı cihaz var gittiğim yerde. Daha 2 seans gittim. Ciddi azalma oldu 2 seansta bile. 10 seans almıştım.
minikmucizemmm1 Summerwine95 bende gideceğim hemen artık umarım bende de azalma olur gına geldi bana . Birde 4 sene önce gitmiştim ben bir sonuç alamadım gittiğim yer mi kötü idi ne sonra lazerden uzak durdum ama şimdi artık baya köklü bir kıl yapım var ağda veya diğer şeyler artık yordu beni