Nazendece munchkinin pipetli bardağı da akıtmaz bardağı da var bizde ne kadar 6+ olsa da kızım kullanamadı. Pipeti zaten daha çekemiyor. Diğer bardaktanda çok az geliyor sinirleniyor. Avente akıtıyor dedikleri için munchkin almıştım ama ondan da memnun kalmadım. Ben bardağa alıştırdım valla bir kaç kez boğazına kaçtı ama öğrendi artık bardaktan lıkır lıkır içiyor. Bence boşa masraf şimdi ki aklım olsa almam 😬