Kızlar merhaba 13 aylık oğlum var ek gıda serüveni mız iyi gidiyodu ama bu aralar biraz sekteye ugradı iştahsız şimdi şöyle bi durum var
Oğlum gece beslenmesi yapmıyor sabah kalkınca ilk mama veriyorum 2 saat sonra kahvaltı yumurtasını yer peynir zeytin domates gbı ama sonra uykuya geçerken yine mama istiyor günde 2 uyku yapıyor ve her uykuya geçişte mama yla geçiyor diğer öğütleri dönümlük yemiyor çünkü günde 4 kez mama içiyor yani bu iş biraz fazla gbime geliyor siz nası yapıyorsunuz mesela.