Kuzey35 Merhaba.. maalesef tayinimiz buraya çıktı nasıl bir yer bilgisi olan yada tayini oraya çıkan birileri var mı? 😔
Marianne Kuzey35 eşimin arkadaşı 1 senedir orda, bugün diğer arkadaşının tayini de oraya çıkmış. Önce gidenler mutlu, Şırnak merkezde, TOKİde oturuyorlar.
Pamuk_bebegim42 Kuzey35 Şırnak’tan korkmaniza gerek yok 1 yıl oldu Cizre’deyiz biz gayet iyi Beytüşşebap nasıldır bilmiyorum ama korktuğunuz gibi bi yer değil burası
ahlassss Kuzey35 benim dayım orda şimdi tayinleri ısparataya çıktı geliyolar çok küçük bi yer sanırım gezmek içinse sadece dağları geziyorlardı paylaşımlarından görüyorum
TtazeAnne Kuzey35 Şırnak merkez öyle korkulacak bir yer değil merkezde değilim köyündeyiz bizde eşimin işi baya rahat yani tek sıkıntı kısın elektirik çok gidiyor merkezde öyle değil ama hayırlı olsun
Kuzey35 Marianne şırnak merkez olsaydı keşke Beytüşşebap için yorumlarda pek olumlu bir şey duymadım biraz endişeliyim açıkçası
Kuzey35 TtazeAnne teşekkür ederim şırnak merkez değil ama Beytüşşebap merkeze en uzak ilçesiymiş bilginiz var mı burayla ilgili