Merhabalar mama sandalyesi almam lazim acil biraz cook araştırıp iki model arasinda kaldim kullanip tavsiye verebilecek olan var mi artısı eksisi neler ? Herkes ikea antilop demis ama ben begenemedim ayrica bebegim biraz iri ilerde de kullanabilelim istiyorum şöyle 2 3 yasina kadar.Tavsiyelerinizi bekliyorumm🙏🥰