Alparslanim1 benim 3ayı yeni geçmişken başladı. 3 ay 24 günlük olacak bu gece hala devam ediyor. Zaten gündüz uykusu olan bir bebek değildi ama gece uykuları düzenliydi. Akşam 9da yatar sabah 7-7.30a kadar 2 kez emmeye kalkardı. Şuan akşamları 11den önce uyumuyor, yatırdığımda bağıra bağıra ağlaması cabası. Yenidoğan gibi saat başı kalkıyor uykuya zor döndürüyorum sabah 5te de güne başlıyor. Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar uykusuz ve yorgun hissetmemiştim