Merhabalar,
kızlar kızım üst solunum enfeksiyonu olmuştu 10 gün önce. Öksürük ateş falan olmuştu. Kan idrar hepsi temiz çıkmıştı. Hatta sonrasında ishal oldu o da geçti. Şimdi günde bir kere yeşil sarı sulu bir kaka var. Öksürük ve balgamı var biraz. Sizce neden böyledir kakası?