Evrencakar Yani bana çok pahalı geliyor o fiyatlar açıkçası. Ev kredisi çeksen, taksidine yakın. Ben 2500 e buldum şans eseri. Kapılar, mutfak dolapları, parkeler, banyo, tuvalet yeni yapılmış tadilattan sonra ilk oturan benim, doğalgaz yok ama klimalı. Yani eğer gezersen bu şekilde evler çok var. Camlarında kiralık yazmıyor boş dairelerin alt veya üst katlarına sorarak öğreniyorsun. Emlakçılar da bile doğru düzgün ev yok şuan