Buse_asya23
2.el düşünürseniz ben de tekli mamajoo marka var, kendisini kullanmadım 1-2 defa sadece kullanıldı çünkü sütüm yoktu maalesef ama biberonunu kullandım, biberonu göndermeyeceğim bu yüzden. Makinayı da makul fiyata verebilirim. Bir araştırın isterseniz kafanıza yatarsa anlaşırız.