Ysgl26 Rafetigoo normalde çorapsız uyutuyorum ama bu ara hasta o yüzden çıkarmıyorum çoraplarını bikaç gündr
livanurvealpinannesi61 Sonsuz32 öyle alışan bebek ilerde çorapsız yatmıyor sıcak havada çorapla siz yatıyor musunuz yada gece çorapla uyuyor musunuz. Ayakları hava da almalı sürekli çorap içinde mantar egzama olur.
mrsheisenberg livanurvealpinannesi61 çorapla alıştı sonra sıcak diye çıkardım bi iki gün mızıldandı şimdi karışımı yatıyorum hava durumuna göre ikisinde de problem yaşamıyorum çocuğa tek bir şey alıştırmayın herşeye alışabilir biz istersek yani
Caglarege03 Rafetigoo uyuyacagi zaman çıkarıyorum çorabı mutlu oluyor o yüzden kışın bile çorapsız uyutuyorum 😇😇
Minikkizimm Rafetigoo iki cocugumuda 2. Aylarından itibaren corapsiz yatiriyorum geceleri. Doktorda çorapsz yatrmami söylemişti. Siz gece yatarken corap giyiyormusunuz demisti
Mervetnl Rafetigoo bir kaç haftadır bende çıkarıyorum uyku tulumuylamuyuyor zaten ama yine içime sinmediği için ince bi pike örtüyorum sadece ayaklarına ama uyandığında ayağı çıplak oluyor 😂
Irmakmelegim mrsheisenberg çorap i alısmasiyla ne alaka var tam tersi çorap kan dolaşımı yavaşlatır ayakların hava alması gerekiyor bizler gibi uyurken çorap siz yapılması gerektiğini bilmeli sağlıklı olan o
livanurvealpinannesi61 mrsheisenberg uzmanlar çorapla yatırmayı önermiyor ben o yüzden çorapsız yatırdım ikisi de çorapla yatmıyor artık kendileri çıkarıyor.
Irmakmelegim Rafetigoo çorapsız uyutuyorum sadece yeni doganda çorapla uyuturum okdr sonra hep çorapsız zaten kziim kendisine sevmez çorap la uyumayı 22 aylık uyku tulumu giydiği için üşüme şansı zaten olmiyor
Betulazraaa Rafetigoo 4 buçuk aylık hala çorapla uyutuyorum çıkarmak istiyorum ama korkuyorum üşür hasta olur diye
mrsheisenberg livanurvealpinannesi61 lastikleri gevşek bir çorabın zararı olmaz soğuk havalarda aklınızda bulunsun. Bebekler en çok ayaktan soğuk kapar herkesin her lafına körü körüne inanmayı doğru bulmuyorum bu benim düşüncem, saygılar 🤞🏼