zehrazehra ya da şöyle söyleyeyim burda söylenen hersey doğrudur. Adet tarihin önemli birde emin olmak için iki gün sonra en az iki katı yükselirse büyük ihtimalle gebeyim diyebilirsin. Bende geçtim bu yollardan üstelik 10 yıl boyunca böyle konuşulunca canım sıkılırdı ama herseyi yaşamış biri olarak söylüyorum nolur canını sıkma. En güzeli tahlilden iki gün sonra tekrar kan vermek ve duruma görede dr a muayene olman. İnşallah gebesindir hayırlısıyla🙏🏻