kaanbabyy Merhabalar ;
Şu an gayet normal ve olması gerekenleri yaşıyorsunuz. Ancak düzensizlik rutinsizlik olursa oda koşulları vs uygun olmazsa gece uyanmalari olmaması gerekirken yaşayabilirsiniz. Bebekler 1 yaşına kadar ( DSÖ ye göre 6 aylık ama 1 yaşı uygun goruyorum ) gece en fazla 2 kere emmek için uyanır. Kalan zamanı da mışıl mışıl uyuyarak geçirir 5 aydan sonra kontrolü elinize alırsaniz uykularda [sorunsuz) ilerleyecegimizi inanıyorum