Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum çok sagolun allah razı olsun Allah bütün evlatları korusun içindede bizim evlatlarımızı anlık oldu zaten hersey bi an pat diye bir ses geldi zaten ben yatak odasında başımı yapıyordum bebeğimde yataktaydi ben rahat edemedim götürdüm 2 2.30 saat uyutmadim kafasının röntgeni çektiler birde baktılar birseyi yok dediler 2 saar acilde durduk geldik ama bana resmen bugün zulüm gibiydi çocuğum oyle olunca ne yapacağımı şaşırdım onunla birlikte bende ağladim insan kalp atmasını unuturmu bej unuttum evladının sıkıntısına düştüm allah kimsenin başına vermesin allah çocuğumuzu korusun inşallah