Sincappp Kader arkadaşlarım var mı merak ettim. Düzce nasıl bir yer nerden gidiyorsunuz. Sohbet edelim.
Mehmet_A Sincappp 2 sene önce tayin gördük buradayız ilceden ilçeye fark ediyo öyle gelişmiş bir şehir değil zaten deprem bölgesi yogun kiralar pahalı ama hayırlısı olsun ilçe olarak karakol olarak umarım iyi bir yere düşersiniz
Grupyildizi Sincappp bir duzceli olarak benim cnm duzcem diyorum buyurun beklerriz kiralar biraz yyksek ama duzceyi seversiniz eminim☺️ merkezde kiralar daha yuksek genelde
_Teacher-mom- Sincappp memleketim Düzce 🥹 küçük ama insanların sıcakkanlı olduğu bir şehirdir hiç şüphen olmasın. Hayırlı olsun bu arada 🌿
AyazMerve Sincappp Benim memleketim ve burada yaşıyorum. Küçük ve biraz da pahalı bir yerdir 🙈Ama ulaşım oldukça kolay ve mesafeler kısa olduğu için işlerini kolayca halledebiliyorsun. Geldiğinizde de haber verirseniz yardımcı olurum elimden geldiğince 🤗
123PrensAnnesi123 Mehmet_A bende burdayim daha doğrusu benim memleketim asker esiyim ayni sekilde buranin calisma sekli nasil ?
Mehmet_A Sincappp bende memnun oldum il ilçe de belli olunca yardımcı olmaya çalışırım tekrardan hayırlı olsun hakkınızda
Sincappp 123PrensAnnesi123 canım ev götürülemez yere nereye çıktı ki eşin merak ettim.🙃 ALLAH Yardımcın olsun ya inşallah tez zamanda kavuşursunuz.
Mehmet_A 123PrensAnnesi123 ilçeden ilçeye fark ediyo kimi yerler daha az yogun kimi yerler çok yoğun tamamen gideceğiniz karakolla alakalı ama imralıdaysa bin kat daha iyidir burası
123PrensAnnesi123 Sincappp İmralı adasına cikti canim esim 3 sene ayriyiz 1 dolumuz doldu 2 yil daha burdayiz atanabilirsem buraya alicam esimi atanamazsam baska yere insallah 🤗 Amin
123PrensAnnesi123 Grupyildizi gel bi sarilayim yemin ediyorum duzceyi kotulemeyenlerden birisin her yorumda neymis ya diyip duruyorum sen uzman esimisin ?
Sincappp Grupyildizi insanları böyle tatlıysa duzceyi de seveceğim den eminim artık.🌸🥰 ALLAH Razı olsun biraz önce bir arkadaşla da tanıştım şimdiden çok güzel karsiladiniz ALLAH Razı olsun sizlerden.🌹
Sincappp 123PrensAnnesi123 aa sizde mi kpss bekliyorsunuz. Bende hazırlanıyorum bakalım çok değil ama elimden geleni yapıyorum diyelim.☺️ Branşınız ne benimki maliye.
123PrensAnnesi123 Sincappp benim yerel yonetimler kisacasi devlet daireleri ama alim yapmiyor malesef yeni ozel guvenlik karti aldim onunla basvurular yapip atanmayi beklicem nasipse 🤗