4,5 Aylık bebeğim ve eşimle bugün kalabalık bi markete gittik. Bebeğim birden çok ağladı öyle böyle değil çığlık ata ata çok şaşırdım . Bu aralar uyku gerilemesi yaşıyoruz ama bugün iyi uyumuştu .Çıkmadan önce emzirmiştim de yakın bir yerdi zaten . Bir de bu aralar babası ve benim dışımda kucakta kalmıyor kimse de . Kalabalıktan mı korktu acaba anlamadım çok ağladı , herkes bize baktı bir daha ne zaman çıkabilirim dışarı bilmiyorum