elifilyas2208 Rabis43 merhabalar bizde usaktayix eşim askeri personel merkez deyiz belli oldu sanırsam neresi çıktı
elifilyas2208 Alparslanim1 merhabalar bizde usaktayix nerde oturuyonuz☺️ eşim askeri personel tanışmak isterim ☺️
Alparslanim1 elifilyas2208 Kemalöz mh oturuyorum koru park tarafı. Siz nerede oturuyorsunuz 😊 benim memleketim burası ama 1 sene sonra bende gidşcem inşallah eşim doğudan gelecek 🙏😍
elifilyas2208 Alparslanim1 bnmki buyuufu artık bacım 2 buçuk yaşına gircek ben o evreleri atlatttim😀😀
elifilyas2208 Alparslanim1 ben sana instegram hesabımı yazayım istersen konuşalım konuşkan geldin bana ☺️bnm gibi 😀 kendimi oveyim biraz ☺️
Alparslanim1 elifilyas2208 oyy Allahım maşallah darısı benim de başıma gelir mi acaba o günler 🤦♀️😄o kadar huysuz oğlum var ki dillere destan
elifilyas2208 Alparslanim1 bende özledim kız cocugudu ama erkeksen. Farkı yoktu hala arabalarla oynuyo etkisi o kaldı şimdi anliyo diye durdu biraz😀
elifilyas2208 Alparslanim1 elifinan23 bu hesabım ztn profilde 3 kişilik foto bide Bingöl uşak yazısını görürsün 😀
piremsesssannesi Rabis43 üniversite uşakta okudum çok seviyorum uşağı ben keşke eşimin de doğu dönüşü Uşak çıksa diyorum bazen