Brck biz tunceli deki yaptigimiz seyleri bati da yapamadik çocugum bina icinde büyüyor hele de cocugunuz varsa lojman içi daha cok iyi olur ben platesimi de yaptim,gunluk dogayla bir yuruyuslerimi de piknik bölümü var arkadaslarimizla gidip caylarimizi icip piknigimizi de yaptik eger metropol istiyorsaniz maalesef oyle biryer degil lakin biraz arinmak ve tadini çıkarmak istiyor iseniz tam aradiginiz yer. Canimiz eger kalabalik cekiyor ise elazig ya gidiyorduk zaten cok yakin 1 saatlik mesafede :)