Ananassuyu doğum yaptığımın 2. ayında oldu aynısı. Bir daha olmadığı gibi sonraki reglim yani esas olan reglim 3.5 ay sonra geldi.
Düzensizlik için bence bekleyin yancısı yoksa ( aşırı kanama, ağrılı gün sayısında fazlalık, kusma vs. ) bi süre sonra gidilebilir.