Seyhanmin Van’a gelecekler şimdiden çok şanslısınız bir kaç ilçe dışında burası gerçekten çok güzel bizde ilçedeyiz ama aşırı memnunuz hoş geliniz 🌸
Simay_karass Seyhanmin Çatak için aynı şeyi söylemeyi çok isterdim ama maaleseff taşin oraya çıktı ve benle bebeğim gidemiyoruz..
Seyhanmin Minikpokatall Gevaş’tayız biz Çatak/Gürpınar ve Başkale sıkıntılı yer eş götürülemiyor onun dışında Van gayet güzel dilerim hakkınızda hayırlısı olur 🌸
Seyhanmin Kitapkokusu Doğrudur ben sıkıntılı yer olarak saymıştım Gürpınar’a çıkmıştı geçen yıl yakın arkadaşımın ama dış karakoldu eş götürülmemişti malesef
GSevilay65 Eşim Van Ercişli mükemmel bir yer ah ah 1.5 sene yaşadık şimdi Eskişehir oturuoruz nasıl özlüyorum ya oy oy