KubraZey Kızlar 22 gün önce sezeryan doğum yaptım doktorum antibiyotik vermişti bebeğim gündüzleri sürekli uyuyordu bugün hap bitti ve bebeğim sabah 5 buçuktan beri uyumadı hapın etkisimi vardı başına gelen varmı nasıl uyutabilirim çok yorgunum