yazkizimkarar Mahalle arası bir yere gönderirseniz zaten tabiki çocuğunuzun durumundan bilginiz olmaz. Bir arkadaşınızın söylediği şeye dayanarak yazık günah çocuklara diyorsunuz. Orada öğrendikleri şeyleri yaşıtlarıyla birlikte nasıl kolay hızlı ve istekli şekilde öğrendiklerini bilseniz böyle konuşmazsınız. Kendini ifade edemeyen çocuklara özel öğretmenler olan kurumlarla hiç karşılaşmadınız anladığım kadarıyla. Hele ki çocuğa sert davranışıyor demeniz.. bu çocuklar zaten kendilerine sert davranılan kimseye dahi gitmiyor bırakın okulu. Her sabah güle oymaya giden bir çocuğun okulunda ne problem veya bir sertlik olabilir? Zira babası biraz sesini yükseltse ciddi anlamda 2-3 gün kucağına dahi gitmiyor çocuk. Sandığınızdan daha akıllılar yani, bir problem olsa derdini anlatamasa bile size bunu hissettirir. O yüzden böyle sert davranıyorlarmış, yok çocuklar ağlayınca bilgi vermiyorlarmış gibi şeylerle insanları korkutmayın