Noodram bizde öyle aslında başka çadırımız vardı ama bozuldu bizde daha büyük yeni aldık zaten normaldede seviyoruz böyle şeyleri sandalyelerimiz vs hep yanımızdadır alır gideriz otururuz bir yerlere akşamları bile, çok güzel oluyor gerçekten, teşekkür ederim ♥️