_arasinannesi Trabzon’da yaşıyorum benim eşim de polis biz de ağrıya gideceğiz hayırlısıyla. Hem de buralıyız. Trabzon çok güzeldir yeşili denizi insanı çok güzel. Ama çok yağmur yağar hazirandayız 2 gün güneş açıyo sonra yine yağmur. Her yer yokuş bayır. Bi de pahalı bir şehir. Sadece kira olarak değil genel olarak da öyle. Tavsiyem ev seçerken yürüme mesafesinde neler var ona dikkat edin bir park olsun mesela. İzin günlerinde gidilecek çok yer var. Doğa görmek istiyorsan yukarı deniz görmek istiyorsan aşağı gidiyorsun 😄