selambensid Buraya tayin olan, burda halihazırda görev yapan, uzatma veren, memnun olan olmayan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir misiniz
Yamacefeninannesi selambensid yani geçen sene buradan giden olmuştu bixde bu sene il jandarmaya çıktık kızların söylediği ilçe seçimi olacak birisi merkezde kalmış diğeri Kiğı de imiş Kiğı de ve bulmak vs zor dediler eşi sürekli görevde her ikisininde bizde sanırım öyle olacağız
Mirza-1209 selambensid Geçen sene geldik bizde ilçelere sürekli göreve gidiyor eşim gezilecek yerleri pek yok bi tane küçük avm ve mesire alanı ama yine de güzel
mervekop01 Yedisu sürgün yeri zaten 🤭 komando mu olacak jöh mü o belli mi ona göre yoksa iş yönünden çok sıkıntılı değil. Ara ara görevleri oluyor. Havaların ısınmasıyla başlıyor genelde. Büyük şehirden gelenlere zor oluyor tabi boşluğa düşüyorlar. Ama eşiniz evde olmasa bile rahat rahat yatar kalkarsınız evinizde. Merkez öyle tekinsiz kötü değil. İlçeleri için bişey söyleyemiyorum. Karlıova Yedisu kötü çünkü.
Mirza-1209 mervekop01 İstanbul’da doğdum büyüdüm eşimle de orda tanıştık ilk tayin yeri ve çok zorlandım bebeğim olduktan sonra alıştım ondan başka şeylerle uğraşmaya vakit bulamıyorum 😂😂
selambensid mervekop01 şuan görev yeri il jandarma Komutanlığı görünüyor. Ama il içi tayin tercihi yapacaklar bir hafta içinde belli olacak. Sanırım bazı bölgelere eş götüremiyorlar. Büyük bir şehirden gelmiyorum ve hiç büyükşehirde yaşamadım. Öyle gezmeyi tozmayı pek sevmem vaktimde olmaz zaten. Çıkarsak ayda yılda bir çocuklarımı parka çıkarırım. Genelde evdeyimdir eşim olmadan bi yere gitmem. Ama deprem bölgesinden geleceğiz ondan çok korkuyorum burda çok kötü oldum orda da başıma gelir mi diye düşünmeden edemiyorum.. 😕 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Yamacefeninannesi mervekop01 yani İzmir’de asayiste ben çok anlamam bu teşkilat işinden zaten ilçeler haftaya seçilecek sanirim
selambensid Mirza-1209 benim eşim burda komanda orda aşayişe çekerler mi acaba. Bide depremler hakkında bilginiz var mı çok sık deprem olur mu zemini nasıldır evleri güvenli mi :(
mervekop01 selambensid yani evler 4-5 katlı. Ben Elazığ depremini yaşadım orda. Çok sıkıntı etme onu. Bingölde asayiş yok galiba ya
Mirza-1209 selambensid evler güvenilir ama 6 Şubat depremini çok feci şekilde hissettik eşim görevdeydi yalnızdım ben Bingölde olduğunu düşündüm o kadar kötüydü ilk kez böyle şiddetli deprem gördüm burası da deprem bölgesi Allahtan hayırlısı inşallah bir daha olmaz nerede olacağı hiç belli olmuyor