Esra_58 ben Marmaris’e bağlı Bozburun köyündeydim eşim burda 6 yıldır görev yapıyor üç yıldırda beraberiz Muğla çok pahalı bir şehir ev kiraları falan biz aslında gitmek istiyorduk bu senede tayinimiz çıktı Tunceli’ye benim yaşadığım yerde sadece deniz var Oda üç ay girebiliyorsun bi aktivite oluyor onun haricinde hastane konusunda çok sıkıntılı devlet hastanesi iyi değildi özele gitmek zorundaydın eğer doğudan borç ile geliyorsan çok sıkıntı ne birikim yapılıyor ne başka bir şey sürekli borça giriyorsun biz artık sıkıldık her yerini gezdik Muğla’nın o yüzden artık farklışık gerekiyordu ev sahipleriyle anlaşmak çok zor yüzde yüz zam yapıyorlar yani değişik bir yer sadece denizi var