Merhaba kızlar Tayinimiz Erzincan’a çıktı.
Nasıl bir yer insanları nasıl kültürü nasıl ben İzmir’de doğdum büyüdüm şu an İzmir’e yakın Kuşadası tarafında görev yapıyorduk zorluk çekmedim İlk tayinimizde Şimdi ise Doğu tayini gördük merak ediyorum insanları falan nasıl yaşam olarak nasıl neleri meşhur AVM hastane falan olarak nasıl orada olanlar aydınlatır mı. Jandarmalarn çalışma sistemi nasıl Tabii bunlar Birçok yerde değişiklik gösterir ama genel olarak fikir alabilir miyim😊🙏