NisanR yarın 9 haftaya giriyoruz ama bu hafta Biberon hiç almadı yeni aldığım mamadan mı Doyduğundan mı bilmiyorum. Meme ve Biberon birlikte uzun süre devam edenler de var çevremde biraz şans meselesi herhalde ama ben 12. Haftadan sonra memr reddi başlayabilir diye biliyorum. Emzirme kaşığı ile ve şırınga ile vermeye çalıştım ama kabul etmedi , bunları kullanın diyor hemşireler meme reddi olmaması için . Çözüm olarak günde bir kere biberon veriyorum o da uykusunda anlamaması için ama mecbur kalıp gündüz verdiğim de oldu sütüm olmadığında .
Devlet hastanelerinde Emzirme danışmanları var sizin ilde de vardır belki onlara sorun daha sağlıklı olur. Ben Biberon çok az verdiğim için herek duymadım