tatlibiranneo ehlenmomyy Karatay diye yazdığına bakmayon daha ilçe yazacaksınız onlarda açıklanacak Allah şimdiden yardımcınız olsun kiralara çok uçuk
Nurozden12 ehlenmomyy canım burdan toplandığımız grubumuz var bazılarının eşleri jandarma gelmek istersen gel
ehlenmomyy Nurozden12 merhaba canim ilce tercihleri aciklandi çeltik cikti bize ev konusunda yarimdici olacak tanidiklariniz bildikleriniz varmi nasil biryer
Ksmet42 İl jandarmanın ek binası var büyük ihtimal oraya verirler illaki özel günlerde de göreve gider ama uzun olmaz canım sabah gider akşama gelir aynı gün içerisinde olur en fazla
ehlenmomyy tatlibiranneo evet cnm il jandarma karatay bu karakoldan ilçeye atacaklar bakalim inşallah merkez olur bazi ilceler 2 3 saat uzaklikta merkeze kiralar evet çok gerginim bu konuda ev yok olanda pahali
tatlibiranneo ehlenmomyy bizde geçen yıl geldik Ereğli ilçesindeyiz kiralar çok pahalı ama biz lojmanda oturturuz 0 bina 3+1 450 tl ye oturuyoruz