Dolunayarad 4 ay oluyo sezaryan olalı dikiş yerimin ortasında hep iltahaplanma oluyo nohut kadar şişlik var acıyo sizdede oluyomu
Gamzosgamzos Dolunayarad ben 2 sezaryen doğum yaptım böyle bir sorun yaşamadım bence muhakkak doktora gösterin