Kızım 3 buçuk yaşında sayılır vajinal yapışıklık vardı pek müdahele etmiyorduk doktor tavsiyesiyle. Bugün bacağını ayırıp bir hareket yaparken düştü hafif sonrasında normal devam etti. Bir süre sonra çişi geldi wc girdik ve çişini yaparken ağladı açıyor dedi yatağa yatırıp kontrol ettim yapışıklık olan yer açılmış doktorunu aradım bacoderm ve fito sür dedi. Sizlerin başına gelen oldu mu? Ya da daha önce yapışıklık açtıran? Açtırma sonrası hızlı iyileşmesi için ne kullandınız?