beyyzadat Merhaba hanımlar, 3 yaşında bir kızım ve 15 günlük de bir oğlum var. Kızım doğum yaptığım günden bugüne o kadar hırçın ve agresif huylar edindi ki ne yapacağımı bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Varsa nasıl aştınız öneriniz neler? Çıkmazdayım.
erva28 beyyzadat al benden de o kadar :) 2.5 yaşında kızım var bir haftalık oğlum var. Kızım bensiz uyuyamaz , uyutup oğlumun yanına geliyorum kızım babasıyla yatıyor ama sürekli geceleri uyanıyor anne anne diye ortada kaldım resmen zorlanıyoruz
Ashel beyyzadat Oluyor malesef kızından yardım isteyin kardesini beraber sevin ve muhakkak bebis uyurken kızınızla vakit geçirin yoksa sen onu kucağına aldin hep o kucağında gibi isyanlar duyabilirsiniz:)
Nursefa beyyzadat benim oglum 3.5 yaşında kızım 5 aylık ilk başlarda sürekli bebekle ilgilenildiği zaman huysuzluk yapıp dikkat çekiyordu kardeşini çok seviyor sürekli bak sana baktı güldü vesayre şeklinde alıştırmaya başladık benek uyudugu anda onla oynadım ilgilendim konuştum hatta tırnak yeme kopartma dalan yapıyordu kendine o dönemde eşim sagolsun hep onla ilgilendi kızımızı alıp sevmedi bile şimdilerde tırnak yeme kopartma bitti çok şükür ara ara kız uyuyunca ses yapıyor falan ama bir şekilde konuşarak anlatmaya çalışıyorum ama çocuk işte asi halleri illaki oluyor demem o ki eşiniz ilgilenebiliyorsa büyükle ilgilensin küçük çocugunuzu onun yanında çok sevmemeye çalışın çünkü bir anda ilginin %70 gidiyor onlarda o şekilde kendilerini rahatlatıyorlar
Eshuma beyyzadat geçiyormu bende şuan aynı durumdayım öyle ağlıyor ki geceleri 3 yaşındaki kızım bende ağlıyorum
Mrcannesi beyyzadat bende aynı durumu yşadım düzeliyor merak etmeyin sakın kızmayın kızınıza alışıp benimsicek zamanla kardeşini geçicek zamanla 9 aylık oldu kardeşi düzeldi arada bi mıncıklıyor ama korkar bizden çekinir bişi yapmadık ama öyle zarar vermekten korkuyor 3 bucuk yaşında abisi 1 2 ay sürdü evdeki olaylar bizim 2 sefer falan çileden çıkmıştım sadece