hosgeldinmelegim_09 Canım İçin rahat olsun. Benim bebeğim de 14 günlükken idrar yolu enfeksiyonundan yattı 16 gün antibiyotik tedavisi aldı. Seni çok iyi anlıyorum çok zor. Bende yaşadım. Üstelik benimki 2 haftalıktı. Ama düşün ki emin ellerde, hastanede ve herşey kontrol altında. Ya gözden kaçsa, hastaneye götürmeseydiniz? İçin rahat olsun ki sütün kesilmesin.