Nursemommm genelde kış harici diğer mevsimler görevler çok yoğun olurdu bazen kışları da aynı şekilde. 1 günlük göreve de giderdi 15 günlük göreve de . Kreş konusunda biz 1 sene önce gelirken yoktu diye biliyorum. Bakıcı olayını da bazı asker eşleri çocuk bakabiliyor o şekilde halledebilirsiniz . Bunun için de ınstagram da şırnak adlı sayfalar vs oluyor ordan ilan tarzında yardım isteyebilirsiniz en azından size birileri ulaşır konuşur bakarsınız duruma göre. Ama genel olarak korkulacak bir yer değil. Ev konusunda sahibinden vs bulamazsınız. Biraz kulaktan dolma hareket etmeniz gerek ne bileyim bir şekilde ordan batıya tayin gören insanlarla falan irtibata geçip birinin evine geçebilirsiniz mesela lojman düşünmüyorsanız.