Kızlar dün 3 yaşında oğlumun bezini çıkardım dünden beridir çiş kaka versiyonu takılıyoruz 😂 her yere işiyor şimdilik. Kül kedisine döndüm diyebilirim. Ama pes etmicem. 1 hafta bı gözlemleme yapacam. Kendiside farkında bezini çıkardığımin. Sizlerin nasıl gidiyor ?