Bebegim 6aylık ve ben şuan hamileyim. Sadece anne sütü verdim suana kadar. Doktoruma telefonda sordugumda memeden kesmememi söyledi ama çok tedirgin açıkçası. Kaç ay daha emzirebileceğim acaba bilen varmı? İnternette çok farklı bilgiler var. Çok üzülüyorum memeden kesmek zorunda kalacagım için. Aynı durumu yaşamış olanlar var mı acaba?