Shewolff 1prenses1anne eş götürülemez yer çıkarsa diye çok korkuyorum ve bilmiyorum bende doğuluyum aslında zaten kimsem yok eşim de olmazsa ne yaparım hiç bilmiyorum diyorum 🥹
baharersan Shewolff aynı şekilde bizde beklemedeyiz ve tek isteğim eş goturulebilir bir yer olması hakkımızda hayırlısı
Zehrosunsal Dorukbebekk merhaba ben Diyarbakır dayım ama Lice de Silvan çok güzel bı yer calisma ortamı da rahat
BeyCan_aks Kelebekcikk5 Ben bir subay Kızı olarak orada yaşıyorum 🤚 içiniz rahat olsun güzel yani lojmanı falan yeni yapılıyor
Shewolff Kelebekcikk5 mis gibi bir yer içiniz çok rahat olsun evler her şey çok hoş memleketim 😍 merkeze 10 dakika ☺️
Mervetugra1234 Kelebekcikk5 kız ben urfadayim eşim uzman bizimkisi daha açıklanmadı burda bı laf vardır Urfa’ya gelen ağlar giden ağlar diye doğruymuş gerçekten tek sıkıntısı aşırı sıcak klima şart 😊😊
Ftmaaa1 FatmaKrbkl merhaba bize de Erzincan çıktı özelden detaylı bilgi verir misiniz yardımcı olursan eğer çok sevinirim
yasacmalamalo Tebessumj_08 merkez düşerse komando hariç rahat edersnz komando çıkarsa eşinx ev yüzünü unutr :(
aura_meselesi_bu_sekerim 1prenses1anne aynn Çatak Başkale Çaldıran Özalp Hepsi bütün evleri gole bakıyormuş 😊👌
Tebessumj_08 1prenses1anne herkes öyle diyor çok güzel çok rahat diyorlar inşallah ilçede güzel bir yer denk gelir 🥹