123321123 Doğum yapalı 7 ay oluyor ben tam iyileşemedim sanırım uyuşukluk hissi gitti ama cok ayakta durunca sızı oluyor ,kesi yeri çizgilerinin sag ve sol başlangıç kısımlarda şişlik var böyle olan var mı?
xtutku 123321123 üşütme gaz onlarda etkiliyor bide maalesefki bebeği çıkartırken o acıya kenarları elleriyle geriyolar ya o yüzden acıyor aylarca
mmerwe 123321123 benim 15 ay oldu hala kenarlardaki hissizlik devam ediyor. 6 ay boyunca da gerginlik hissi devam etmişti. Uzanıp gerinemiyordum uyurken falan.