Yavrukus-20 Üzülmeyin lütfen. 🙏 Orası hakkında bilgim yok ama eşim bugün kod görevindeyken izne çıkan bir personele denk gelmiş; Beytüşşebap’da görev yaptığını, izne çıktığını söylemiş; yanında ailesi de varmış. Size moral olur belki. 🌺
Belki yasak olduğundan değil de imkânlar kısıtlı olduğundan götürülmüyordur. Şu an orada görev yapan ve tayini çıkan birileri ile irtibata geçebilseniz, onların evine geçmek için erken davranmış olurdunuz. Ama imkânların, çocuklarınız için yeterli olup olamayacağı hakkında fikrim malesef ki yok. 😕